عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amaraعطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا آمارا عطری است مردانه و جذاب .

عطر ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا از برند سرشناس و مطرح بولگاری در سال 2014 توسط طراحی بنام ژاکوئز کاوالیئر طراحی و به بازار عرضه شد . پس از عرضه ی چندین و چند رنگ و طرح از عطر آکوا تا امروز شاید حتی به ذهن هیچ کسی این موضوع خطور هم نمیکرد که برند بولگاری اقدام به تولید و عرضه ی عطری با این رنگ و ساختار از رایحه ای متفاوت بنماید ، ولی کمپانی بولگاری این عمل را با جسارتی مثال زدنی به سرانجام رساند و آکوا آمارا ، عطری سرشار از انرژی و سمبلی از نور با بطری متفاوت با رنگ مسی وارد بازار شد.روی بطری نام آکوا آمارا با رنگ سفید به چشم می‌خورد.

 

عطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

این نسخه از آکوا با ترکیبی از مخلوط نارنگی سیسیلی با روغن گل نرولی تولید شد و دارای رایحه ای از نعناع هندی اندونزیایی و اولیبانوم بخور سفید می باشد . شاید تنها وجه مشترک این محصول با سایر آکواها در رایحه‌ای خنک و دریایی باشد ، اما وجه تمایز آمارا و نسخه‌های پیشین ، در  تلخی آن است زیرا آکوا آمارا به معنای آب تلخ میباشد . آکوا آمارا رایحه ای الهام گرفته از ناز و نعمت بی نهایت از دریای مدیترانه میباشد . این محصول همچون سایر آکواها رایحه‌ای خنک و دریایی دارد و در این مورد با آنها مشترک است. اما نقطه افتراق آمارا و نسخه‌های پیشین تلخی است. آکوا آمارا در لغت به معنای «آب تلخ» است و تلخی رایحه‌ها در این ادکلن مورد تأکید قرار گرفته است.استجان کورتاجارنا مدل مطرح و مشهور این محصول را در ساحل دریا به عنوان خدای خورشید در یونان و به جهت مخالفت با کشتن ماریو سورنتی به تصویر کشیده است .

نکته جالب در این عطر آن است که خانمها نیز به آن علاقه زیادی نشان میدهند.

عطر ادکلن  لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا

بولگاری آکوا آمارا

Bvlgari Aqva Amara





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: